שר הבריאות ליצמן: "מחירי ייעוץ הרופאים לא יעלו"

    שר הבריאות מבהיר: "הכסף החדש שמגיע לתרופות שמצילות חיים זה ממשרד האוצר מקופות חולים ומחברות ביטוח והכסף של קופות החולים לא בא על דברים שאני הורדתי בלי שום קשר לרפורמה שעשיתי"
    admin2 4 Comment on שר הבריאות ליצמן: "מחירי ייעוץ הרופאים לא יעלו"

    רפורמת הבריאות • הערב במהדורה המרכזית עם אבי מימרן התראיין שר הבריאות יעקב ליצמן • מבטיח: "גידול התקציב של סל התרופות לא יבוא על חשבון מחיר יעוץ עם רופא" • על סערת הקרונפלקס: "שום דבר לא נעשה בזדון"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    שר הבריאות מבהיר: "הכסף החדש שמגיע לתרופות שמצילות חיים זה ממשרד האוצר מקופות חולים ומחברות ביטוח והכסף של קופות החולים לא בא על דברים שאני הורדתי בלי שום קשר לרפורמה שעשיתי"
    21:34
    09.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on חשיפה: הגורם המפתיע שניסה לתווך בחוק הגיוס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבריאות יעקב ליצמן התראיין הערב במהדורה המרכזית עם אבי מימרן: דוחה את הטענות ע"כ שתוספת התקציב לסל התרופות יבוא על חשבון יעוץ של רופא שהמחיר יעלה.

    לדברי השר: " אני לא אישרתי את המהלך הזה וזה בניגוד לעמדתי, מחירי יעוץ הרופאים לא יעלה וזה דבר שתלוי אך ורק בשר עצמו.
    לדבריו: "אין שום קריסה במערכת הבריאות, אני עשיתי דברים ששום שר בריאות לא עשה קודם".

    שר הבריאות מבהיר: "הכסף החדש שמגיע לתרופות שמצילות חיים זה ממשרד האוצר מקופות חולים ומחברות ביטוח והכסף של קופות החולים לא בא על דברים שאני הורדתי בלי שום קשר לרפורמה שעשיתי".

    גם את מחיר ההשתתפות העצמית של האזרח בקופת החולים מבטיח השר ליצמן שלא יעלה לדבריו: "אני יתעקש שהמחיר ישאר אותו דבר, אני בדקתי משפטית ונתתי הוראה לבטל את עליית המחירים".

    בנושא סערת הקרונפלקס אומר השר ליצמן: "אילצנו את יונילוור לפרסם מודעה בכלי התקשורת ולדווח על כל תקלה, אנחנו לקחנו להם את התקן שהיה להם ובנוסף יבדקו כל יום את תוצרת המפעל בנוסף סיכמנו על ועדת חקירה שתבדוק את הרשלנות אולם לא נעשה דבר בזדון".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      בס"ד
      לא ניתן ליועצי התדמית של ליצמן וחבריו לביעה לבצע יחסי ציבור ולהרדים ולהסיח את דעת הציבור מהנושא העיקרי שבציפור נפשו!
      לא ניתן להשכיח את הדבר הנורא שעשו יהדות התורה במושב הכנסת האחרון שיזכר לדראון עולם
      במקום ישום ההסכם הקואלציוני הדורש (בסעיף 66 להסכם) מחיקת האמור בסעיף 4 בנוגע לאי תקצוב המוסדות החרדים, קמו חברי יהדות התורה והכניסו בחוק זה סמכויות לשר החינוך להתערב בחינוך הטהור בחיידרים, וזאת אפילו בג"צ לא דרש ולא התיימר לדרוש מעולם.
      ואם כך במוסדות הפטור הלא מתוקצבים, מה יהיה ולהיכן נגיע עם רוב מוסדות הפטור שכן מתוקצבים, זאת לאחר שבימים האחרונים בעקבות החוק הרע הזה הודיע בנט שיפעל לשינוי הדרגתי התוככי החיידרים על ידי תקנות והגברת הפיקוח של מפקחי משרד החינוך
      בכך הפרו במו ידיהם החכי"ם החרדים את הדרישה הנחרצת בהסכם הקואלציוני האומרת: (סעיף 52) "יישמרו עצמאותו , מעמדו הייחודי ותקצובו היחסי של החינוך החרדי על כל סוגיו"
      זאת במקום לדרוש פיטורי המוני המפקחים של משרד החינוך שמונו בתקופת פירון!
      גם סעיף 67 שבהסכם הקואלציוני, בנוגע להסדרת תקצוב מוסדות החינוך החרדי שמקבלים בפועל 30% במוכש"ר במקום 75% , ו-25% בפטור במקום 55%, כל זה לא כובד ולא קויים
      סעיף זה קובע: "שר החינוך יקים צוות שיבחן את דרכי החישוב של 55% ו/או 75% לצורך בגדרת התקצוב במוסדות הפטור והמוכש"ר"
      במקום זאת משרד החינוך מונע מהמוכש"ר החרדי קבלת חלקם מתום 50 מליון ₪ שהועברו זה מכבר, וזאת על ידי פניה אך ורק למוסדות ערבים נוצרים ומוסדות חילונים להסדיר קבלת תקצוב "שעות תגבור לימודי יהדות", ולעומת זאת שום מוסד חרדי לא קיבל פנייה להסדיר תקצובו המגיע לו (רק ביטולי רשיונות יודעים במשרד החינוך להודיע לכל מוסד באופן אישי על ידי דיוור בדואר רשמי…)
      מר ליצמן! ציבור היהדות החרדית מאוכזב ממך ומחבריך קשות, הפנתם לנו עורף והתבשמתם והתענגתם מסקרים מלטפים בכדי להרדים אתכם ולשחד אתכם על משמרתכם!

      1. בסדר חמוד… סוגריים אחוזים וסעיפים כולם יכולים לכתוב.. לך תתעסק במה שאתה טוב ואל תשמיץ אנשים שבזכותם אתה חי כאן!!

    2. 3

      אשתי רצתה רופאה מסויימת לייעוץ, וגם לניתוח פרטי. אוווווופס, היא לא ברשימה!!! לך תשלם 1000 ש"ח רק לייעוץ ולא יודע כמה לניתןח….

    3. 2

      לא נכון בכלל!!
      עד עכשיו היינו משלמים 900 ש"ח לייעוץ רופא ובחודשים האחרונים זה עלה ל-1000 ש"ח!!

      וניתוחים פרטיים שעשינו בעבר והביטוח המשלים שלנו היה מכסה אותם-
      עכשיו לך תשלם עשרות אלפי שקלים בשביל הניתוחים הללו.
      ממש שערוריה!! ולא יפה בכלל ליפול על האזרח הקטן….